Internationale stage bij Care-Iq - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Koen Hollebek - WaarBenJij.nu Internationale stage bij Care-Iq - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Koen Hollebek - WaarBenJij.nu

Internationale stage bij Care-Iq

Door: Koen Hollebek

Blijf op de hoogte en volg Koen

26 Oktober 2018 | Nederland, Eindhoven

Maandag kwamen we aan op de High Tech Campus in Eindhoven waar we naar het kantoor van Care-IQ gingen. Toen heeft onze stage begeleider, Joris van den Hurk, ons rondgeleid over de campus. Daarna heeft Joris ons de opdracht uitgelegd waar we de komende vijf dagen aan hebben gewerkt. Heel simpel uitgelegd was onze opdracht om een evenement te organiseren voor het Russische bedrijf Medme wat te maken heeft met software engineering in de gezondheid.
Maandag zijn we vooral begonnen met onze research op het internet.
Dinsdag zijn we verder gegaan met de research en hadden we een meeting met Cees Admiraal de facility manager van de High Tech Campus. Aan die afspraak hebben we veel gehad want Cees kon ons veel vertellen over vorige evenementen en hij vertelde ons over de mogelijkheden.
Woensdag zijn we naar Schiphol gereisd voor een meeting met Ilya Sloutsky, de CEO van het Russische bedrijf. Aan hem konden we veel vragen stellen over hoe hij het evenement, ook wel hackathon genoemd, voor zich ziet. Ook aan de meeting hebben we veel gehad.
Donderdag zijn we begonnen met het schrijven van een voorstel voor het evenement in het Engels.
Vrijdag hebben we dit voorstel afgeschreven en hebben we onze stage beëindigd met een presentatie voor Joris over ons voorstel.